Budapest. Dia 3
Hui en classe hem explorat la nostra actitud respecte a la diversitat.
Ha sigut una classe molt dinàmica, en la qual hem començat explorant algunes coses que ens fan diferents als altres, hem teatralitzat diferents situacions d’assetjament
i hem parlat molt sobre la situació en les nostres escoles. És una de les parts
que més estic disfrutant d’aquesta mobilitat, l’intercanvi d’experiències entre
els companys.
Després ens ha tocat presentar les nostres escoles als dos valencians
de la classe. Dos realitats molt similars front a la del resta de companys.
Per la vesprada he fet una visita al balneari. Sabeu per què
Budapest té més de 50 fonts d’aigües termals? Doncs perquè en l’època de l’ocupació
soviètica els soviètics estaven buscant gas natural i petroli i feren moltes perforacions,
i cada vegada eixia només aigua termal. Gas no trobaren, però varen deixar la ciutat
amb un recurs turístic d’allò més relaxant.
També he visitat l’illa Margarida, una immensa illa en mig del
Danubi que és un com un jardí gegant, ple de gent passejant, en bicicleta, fent
esport o simplement disfrutant del bon oratge amb amics.
És interessant veure com tracten en altres centres europeus l'assetjament... 😊
ResponderEliminar