Budapest. Dia 2
Després de la calor que passàrem ahir hui ha sigut un dia plujós
i més fresquet, la qual cosa s’ha agraït
molt.
Hem començat les classes treballant sobre els tipus de víctimes
de bulling. Hem treballat en grups xicotets, parlant sobre la importància
de pertanyer a un grup, i dels grups dels quals nosaltres formem part. Tambe hem
fet diferents activitats sobre alguns valors
que cal transmetre, en les quals hem pres
el paper dels nostres alumnes.
Per últim, alguns companys han presentat les seues escoles. Ha
sigut molt interessant la presentació de l’escola maltesa, perquè és una escola
només de xiquetes amb problemes de comportament. Podíem dir que és tot el contrari
a la inclusió que intentem aconseguir en el nostre centre. Ens han contat com treballen
i les dificultats a les quals s’enfronten, tenint en compte que són professores
sense cap formació en psicologia o en atenció a alumnes conflictius.
Per la vesprada he continuat fent turisme . Hi ha tantes coses
que veure!!! Les vistes des del Bastió dels pescadors són magnífiques,
i la sinagoga més gran d’Europa és impressionant (he tingut que usar la jaqueta com a falda per tapar-me els genolls).
Tambe he visitat una exposició en memòria de la revolució hongaresa de 1956, quan els estudiants es rebel·laren contra els russos i foren masacrats milers de jóvens. Va eixir en tots els diaris del mon de l'època, inclòs en La Vanguardia (únic diari espanyol en l'exposició).
Ja ens contaràs tot amb més detall quan tornes, a veure si es pot aplicar en el centre. Aprofita el temps que et queda💙
ResponderEliminar